Posted in Ռուսերեն

Домашнее Задание

Домашнее задание: напиши об иностранном языке, который ты изучаешь в школе
В школе помимо русского языка изучаю так-же Италзнский и Англиский язык, но нравитсья мне больше всего Английский язык, так-как моя мечта сейчас это знать Английский на язусть и разговаривать на нем как наситель языка. Мне это очень понадобитсья в жизне так-как в будущем планирую ылитеть жить в Америке, да и по мимо этого я люблю путишецтвовать по разным странам мира, и Английский это именно то язык на котором я могу обшатсья со многими иностранцами.

Posted in Մայրենի

Խոսեի սանդալները

1.Քեզ դուր եկա°վ պատմությունը. ինչո°ւ։
Ինձ չափազանց շատ դուր եկավ պատմությունը, ինչու՞… ասեմ: Պատմությունը կարդալուց հետո ես հասկացա, որ աշխարհում իսկապես արդարություն կա, կարծես թե Խոսեի մասին ոչ-ոք հոք չէր տանում, դասընկերները նրան աղքատ էին համարում, բայց չնայած դրան Խոսեն, իր տխրությունը չեր ցույց տալիս ոչ մեկի, նա ընդհակառակը փորձում էր անել այնպես, որ մարդիկ չհայտնվեին այդպիսի դրության մեջ, փորձելով օգնել կարիքավոր մարդկանց ինչով կարող էր: Եվ վերջապես մի օր բարությունը նրան ետ վերադարձավ:

2րաշքների հավատո°ւմ ես։ Խոսեի կյանքում կատարվածը հրա°շք էր։
Այն ինչ կատարվեց Խոսեի հետ, միանշանակ, հրաշք էր:
Ասեմ նաև, որ այո հրաշքներին հավատում եմ, ինչու՞ … ասեմ: Հրաշք, որը իրականացել է իմ կյանքում դա 6 տարի առաջ ծնված իմ փոքր քույրիկն է, որը թեկուզ և երբեմն ինձ բարկացնում, միևնույն է ես նրան շատ եմ սիրում, նա իմ մասին միշտ հոգ է տանում և ես նրա մասին նույնպես: Կասեմ միայն մի բան, եթե մարդ հավատա հրաշքներին, ապա նրանք, բնականաբար, կիրականանան:
Հավատացեք հրաշքներին ինչ էլ, որ լինի: